יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

תקנה היום ספר של סופר אחר ומחר יקנו את הספר שלך




"תקנה היום ספר של סופר ומחר יקנו את הספר שלך"- האמת היא שזו התקווה שנטעה בי כשיצאתי אמש ממשרדי הוצאת הספרים מדיה 10 מתכוונת לשוב לשם רק כשיהיה בידי את הקובץ שאגיש לדורון קריספין מנכ"ל ההוצאה, לעיון ראשון בתקווה שיצא אל האור... ו"חוצמיזה" כבר הספקתי לצבור ספרים רבים של סופרים שכבר קניתי מהוצאת מדיה 10 ובהוצאות אחרות, כך שאני תקווה שלפחות חלק מהם עוד ישמשו לי לכף זכות.


דומה כי לא בכדי הוזמנתי לביקור בלוגרים בהוצאת מדיה 10 דווקא ביום הולדתי. אף פעם לא דברתי על החלום שלי בקול רם, החלום הזה להחזיק ביד ספר פרי עטי ויצירתי שאוכל לומר לעצמי: הגשמתי את החלום הזה מתוך אהבה ואמונה שאני יכולה לו. קבלת הפנים במשרדי ההוצאה היו דומים יותר למפגש משפחתי עטוף במקצועיות, אהבת ספרים, אהבת האדם ואנרגיות טובות של שייכות שהם אחד המפתחות אל ליבי. 






הוצאת הספרים מדיה 10 מתמחה באיתור סופרים ומומחים שהופכים לסיפור הצלחה. עד היום אחראית ההוצאה על הוצאתם לאור של למעלה מ 200 ספרים, ביניהם ספרי ילדים, בישול, שירה, סיפורת, ספרי מתנה וברכות שלושה מהסופרים הבולטים בהוצאה השנה קבלו את פנינו לצידו של דורון קריספין ושפכו אור על התהליך המופלא בדרך לניחוח של ספר חדש ביד. ד'ר יניב זייד, כרמית גלבוע ואיריס חן.· 









בכריזמה, בחן רב ובמקצועיות אינסוף שיתף אותנו דורון קריספין, באג'נדה הייחודית של 'מדיה 10' והסיפוק האמיתי בהגשמת חלומם של כותבי הספרים והסיפורים. (כבר יש לי סיכוי...) מטבע הלשון "תקנה היום ספר של סופר ומחר יקנו את הספר שלך" שטבע קריספין הוא המוטו המרכזי בהוצאה. מה שמיתג את העסק כסוג של בית, משפחה ובמעגל הרחב יותר גם לקהילה של הכותבים והקוראים.

כששמעתי מפיה של כרמית גלבוע הסופרת ( שכתבה את צידו המואר של הצל), ואישה מקסימה בזכות עצמה על הקבוצה הסגורה (בפייסבוק) של סופרי ההוצאה, הפנמתי מיד מה מוטל עלי לממש עד שאזכה לקבל את אישור המנהל להצטרף אליה.

ד"ר יניב זייד שבין הספרים שכתב: שכנעת אותי, שכנעת אותי שוב וספר הילדים המקסים אבא אומר בקר טוב, נועם אומר: לילה טוב) דייק במטרת ההוצאה - ליצור קהילה לכל ספר, מה שאפשרי גם בתהליך מוקדם של מימון המונים. אך בסופו של דבר יוזמה ויצירתיות הם אלו שיניבו את הצלחה. ועוד חידד ואמא ששתוף פעולה פורה תמיד יניב תוצאות טובות יותר כאשר אחד פלוס אחד הם אחת עשרה... 






אם את/ה בעל/ת מומחיות כלשהי ויש בך רצון אמיתי למתג את המומחיות, אם את/ה בעל/ת עסק שיכל לקבל תפנית משמעותית בזכות ספר שיגדיל את מעגל הלקוחות שלך, אם את/ה מבקש לבנות לעצמך אוטוריטה (בעל ידע רב וסמכות בתחום כלשהו) זה הזמן לנקוט את הצעד הבא ולשבת לכתוב את הספר שיגשים לכם את החלום.







ועוד אומר לכל החולמים להוציא ספר:
מתוך ההתרשמות שלי במדיה 10 מבטיחים ודואגים לממש את השאיפות של מוציא הספר. יחס אישי של דורון והצוות מלווה את הסופר המתחיל והוותיק בתהליך המכירות בירידים, בחנויות ומול קהלי יעד ספציפיים.,ומתוך עדותם של מי שכבר חוו ושבו לחוות שוב נעורה בי הסקרנות והאמביציה. 






ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה