יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

קולקציית האפיה של פוד אפיל נחשפת לראשונה בהשקת אולם התצוגה החדש




קרוב לודאי שכולנו מכירים את ההרגשה הזו שאנו מתלהבים מדבר כלשהו, רוצים בו ללא גבול ומדמים אותו לרגע שילד נכנס לחנות ממתקים, הכל פרוש לפניו עד שהוא רוצה את הכל ולא יודע מה מהם לבחור. השבוע בהשקתו של  אולם התצוגה החדש של פוד אפיל נכנסתי וגם יצאתי באותה הרגשה שהעין אינה שבעה והרגש רוצה עוד.

זה נכון לומר שאוכל טעים אפשר לבשל גם בסירים הישנים של סבתא והאוכל יהיה טעים לא פחות. אבל הדור שלנו שאני חלק ממנו, בוחרים להכניס למטבח שלנו חדשנות. כלי בישול, כלי אפיה וכלי הגשה יפים הם שהופכים כל חג לחגיגה של קולינריה ויזואלית.

שף הבית ומנהל השיווק רון יוחננוב חידש כי לקראת החגים חושפת פוד אפיל סדרה מרשימה של כלי בישול, סירים ומחבתות איכותיים בגדלים ייחודיים לכל מטרה. מנסיוני במטבח האישי אייכות הסירים והמחבתות של פוד אפיל משדרגת את שיטות הבישול השונות, חוסכת שימוש בשומן, מונעת הדבקה ומטיבה עם בישול איטי לטובת מיני מתכונים המתבססים על זמן בישול שכזה. 




















הכוסות של פוד אפיל מוגשות לנו בקינוח מעשה ידיה של רחלי ור- ניר: קרם קרמל קפה ,טופי קרמל מלוח, טראפלס טופי שני שוקולדים ונוגט,קרנצ' אגוזים סיפון נוגט קפה וביסקוויט פיסטוק






רון יוחננוב מנהל שיווק שף הבית של פוד אפיל 




לקראת השנה החדשה מתחדשת פוד אפיל בשובל ארוך של כלי אפיה: תבניות בגדלים וצורות, רינגים, מטרפות ולקקנים, תבניות סיליקון, גאדג'טים לכל מטרה ובעיקר פרזנטורית חדשה, צעירה, מוכשרת הקונדיטורית המוערכת רחלי ור-ניר שנבחרה להיות הפרזנטורית המובילה של עולם האפייה וקונדיטורית הבית של פוד אפיל. שילוב מנצח!

כמי שפגשה ברחלי לראשונה,למדתי כי כשרונה ויכולותיה הם שפרצו לה את הדרך והציבו אותה במקום בו היא משמשת כיום כמנחה בסדנאות אפיה (עם תור ארוך של ממתינים להרשמה...) וכמשתתפת מובילה באירועי קולינריה שונים. 
מתוך ערכי המותג המתמחה בפיתוח מוצרים חדשניים מתוצרת איטליה, נועדה רחלי הצעירה הכובשת לב והמקסימה, להמחיש לחובבי האפיה ולא רק להם, שהכל אפשרי עם קצת דמיון, תעוזה וכלים נכונים. 


אני מזמינה אתכם לבחור מבין ההיצע הגדול באתר פוד אפיל. באתר החדש תוכלו לקבל הדרכה מקצועית מפי אופים ביתיים. רחלי תעשיר בעצות וטיפים לאפיה, תשתף במתכונים ייחודיים שמבטאים את היצירות החדשניות שלה תוך חשיבה "מחוץ לקופסה" ובמקביל תסייע בפיתוח מוצרים בתחום האפיה, המותאים לטעם של קהל הבית הישראלי. 















דומה כי כל חובב בישול ואפיה ישמח לקבל מכם או שמא אתם לעצמכם... את מתנת החג של פוד אפיל למטבח. 










יישר כוח לשונית וייס על ארגון ערב השקה שכולו חגיגה. 
בהצלחה לרחלי ור-ניר ותודה מיוחדת לרון יוחננוב
שנה טובה.












ריקי ברוך

2 תגובות: