יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

מוס מנגו-בננה





עומס פירות הקיץ יוצר לעיתים פקק של עודפים וחלקם לא נאכלים בזמן. המפונקים שלי לא יאכלו פרי שהפך רך ואני משתדלת מהכין מהפירות הרכים מתכונים נוספים כדי ולא לזרוק לפח. מאגסים, שזיפים, אפרסקים ואגסים אני נוהגת להכין לפתן את כל הפירות אני שמה בסיר גדול מכסה במים ואחרי מספר דקות רתיחה מערבבת פנימה קופסת ג'לי אינסטנט. 







מהמנגו והבננות שהפכו רכים החלטתי להכין מוס שנכנס לפריזר למשך לילה. יש להוציא 15 דקות לפני ההגשה להפוך טלחכות שירד. אפשר גם בכוסות כמו ששלבתי הפעם. 









קציפת המנגו-הותרתי ממנה גם לקישוט 




המרכיבים
בננה רכה מעוכה
מנגו רך קלוף ומוקצף 
מיכל שמנת מתוקה 38% +3 כפיות סוכר.


ההכנה 
הקצפתי את השמנת עם 3 כפיות סוכר
הוצאתי מקערת המקסר והקצפתי את המנגו ואחר כך את הבננה יחד לקציפה אחידה

אחדתי בין התערובות בפעולת קיפול עדינה (השארתי קציפת מנגו לקישוט) 
העברתי לתבנית מוס ושתי כוסות והכנסתי לפריזר.

לקישוט קציפת מנגו ועלה נענע מהאדנית של בעלי... 







לפריזר











ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה