יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

טיפולי אסטטיקה עם belotero במרפאת ד"ר להבית אקרמן


ד"ר להבית אקרמן היא מומחית לרפואת עור. כיום, מנהלת ד"ר אקרמן את מחלקת העור בקופת חולים רוטשילד של שירותי בריאות כללית ומהווה גם רופאה בכירה במכבי שירותי בריאות. בנוסף, ד"ר להבית אקרמן עובדת במרפאות הפרטיות שלה לאסתטיקה ולייזר בהרצליה, נווה סביון וראשון לציון.








ד"ר אקרמן מתמחה במגוון רחב של טיפולי אנטי-אייג'ינג חדשניים בתחום רפואת עור ואסתטיקה ביניהם הצערת עור הפנים ומניעת הזדקנות העור, עיצוב ומיצוק הפנים, טיפולי בוטוקס, מילוי קמטים, פילינג רפואי בעצמות שונות, מזותרפיה בשיטות חדשניות, הסרת שומות ונגעים ועוד. כמו במרפאה מתבצעים גם טיפולי לייזר מתקדמים למגוון בעיות: כתמי שמש וגיל, פיגמנטציה, צלקות אקנה, צלקות כירורגיות, קמטים, סימני מתיחה, מיצוק עור ועוד.

ד"ר להבית אקרמן מנהלת מגוון מחקרים עבור חברות לייזר ישראליות במספר תחומים כמו: מיצוק פנים, פטרת, מיצוק גוף ועוד כל הטיפולים מתבצעים ע”י ד"ר אקרמן להבטחת תוצאות טיפול מדויקות לשביעות רצון המטופלים.


שלושה גורמים מאיצים את הזדקנות העור: התייבשות העור, אבדן שומן הפנים ושינוי במבנה ואובדן רקמת השריר. התשובה לתהליך ההזדקנות היא חומצה היאלורונית.

חומצה היאלורונית היא, למעשה, קרם הלחות הטבעי של העור. חומצה היאלורונית יכולה לשאת עד 1,000 פעמים את משקלה במים, ועל ידי כך לשמר את האופי החלק (אפקט הלחות) והמלא (אפקט הנפח) של העור שלנו. 
מוצרים המכילים חומצה היאלורונית משמשים את הרופאים במגוון טיפולים ברפואה האסתטית: 
השבת לחות העור, מילוי קמטים וגם עיצוב ופיסול. להבית אקרמן משתמשת בחומצת בלוטרו וממליצה עליה שכן היא נבדקה מחקרית ומביאה לתוצאה מיטבית . 

בלוטרו הוא חומר מילוי מבוסס חומצה היאלורונית, העשוי מאותם רכיבים מייצרי נפח ולחות הנמצאים באופן טבעי בעורך ולכן הוא הבחירה הטבעית לטיפול אסתטי ולהפחתת קמטוטים וקמטים.
בלוטרו משתלב באופן מושלם בתןך רקמת עורך וכך מסוגל לספק תוצאות עדינות ואחידות מבלי לשבש את קווי המתאר הטבעיים של פניי המטופלת.

בלוטרו זמין בשילוב חומר האילחוש לידוקאין. מה שמפחית את תחושת הכאב בזמן הטיפול.












בלוטרו משתלבת ברקמת העור כך שהמטופלת לא צפויה לחוש  את השתל בעת מגע באזור המטופל. התוצאות האסתטיות הן מיידיות,.
אחד היתרונות הגדולים של בלוטרו הוא השפעה ארוכת טווח שנמשכת בין 9 ל-18 חודשים. עם זאת, יש לזכור שמשך זמן ההשפעה אינו קבוע. משך ההשפעה תלוי בגורמים רבים, כגון סוג הטיפול, האזור המטופל, סוג העור של המטופלת, מצב העור, אורח החיים והגיל. לאחר הטיפול הראשוני, אנו ממליצים על ביקורי מעקב, שבמהלכם הרופא עשוי להחליט להזריק חומר נוסף, כדי לשפר את ההשפעה של הטיפול הראשוני. כדי להשיג תוצאות מיטביות ומשביעות רצון לאורך זמן, סביר שהמטפל שלך ימליץ על שניים עד שלושה טיפולים סמוכים (בהפרש של שבועיים עד שלושה שבועות בין טיפול לטיפול). לאחר מכן ידרשו טיפולים תכופים פחות, בתדירות של פעם או פעמיים בשנה, בהתאם למצב העור והקמטים שלך.







סיכונים או תופעות לוואי למוצרי בלוטרו
המוצרים מבוססים על חומצה היאלורונית, שהיא מרכיב טבעי של העור. הטכנולוגיה והמוצרים של בלוטרו נבדקו על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA), שהוא המחמיר בעולם ומחייב מחקרים רפואיים רבים להוכחת הבטיחות והיעילות שלו. ישנה סבירות נמוכה ביותר לתופעות לוואי עם בלוטרו וגם אם קרו ניתן לפתור אותן במהירות רבה יחסית בפנייה לרופא המטפל. מספר תגובות הקשורות להזרקה כמו אדמומיות קלה, נפיחות, גירוד, שטפי דם וכאב באזור ההזרקה עלולות להופיע. תגובות אלה הן טבעיות לחלוטין בכל הזרקה, הינן קלות עד בינוניות ובדרך כלל נעלמות זמן קצר לאחר הטיפול – לרוב לאחר יום או יומיים. ידעי את הרופא שלך על כל האלרגיות שלך, בייחוד אלרגיה ללידוקאין, לפני הטיפול. עלייך ליידע תמיד את הרופא המטפל אודות כל תופעת לוואי ו/או תגובה שמתעוררת לאחר הטיפול. אל תהססי לשאול שאלות רבות – המטפל המוסמך ידע לענות עליהן. 

 הצטרפו לדף הפייבוק של belotero





המנופים 2 sea view
בניין A קומה 5 הרצליה
077-2714678 
 054-2646114








ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה