יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

"שייק פרי Veggie" - שלגוני הפרי-ירק של פלדמן




האמת היא שאני מכורה לגלידות ריבת החלב של פלדמן. ואם אני מתחילה לטעום מתוך האריזה (אין דבר כזה שהגלידה עוברת לצלוחית קטנה כי זה אף פעם לא מספיק לי...) קשה לי נורא להיפרד ממנה עד שהאריזה כמעט ריקה... אלא שבכל הקשור לשלגונים אני פחות מכירה ולכן הופתעתי השבוע לטובה כאשר קבלתי להתנסות את השלגונים החדשים מסדרת "שייק פרי Veggie" של פלדמן והטעם היה מעולה. 


לאחרונה השיקו הגלידות של פלדמן את סדרת השלגונים "שייק פרי Veggie"  המכילים 40% פרי וירק טבעיים בטעמים: תפוז גזר ולימונדה סלק כחלק מסדרה חדשנית של מוצרי Life Style .






השקת השלגונים החדשים מרחיבה את סדרת שייק פרי ומחברת אותה לעולמות של פרי וירק. סדרת השלגונים המכילה חומרי גלם משובחים ובעיקר פירות וירקות. השלגונים מכילים 40% פרי וירק טבעי בטעמים ייחודיים: תפוז גזר ולימונדה סלק.












למי שאינו בקיא ביתרונותיהם של שהמרכיבים הדומיננטים:
הגזר מהווה מקור לאשלגן, ויטמינים מקבוצה B, החיוניים להפקת האנרגיה בגוף וויטמין A, החיוני לראייה, לשמירה על תפקוד מערכת החיסון, לגדילה תקינה, לבריאות העור

תפוז הוא מקור מצוין לוויטמין C, נוגד חמצון טבעי רב עוצמה, המסייע לגוף לפתח עמידות נגד גורמים מזהמים ונגד רדיקלים חופשיים מזיקים

סלק מהווה מקור בלעדי לבטאלאינים שהם רכיבים נוגדי חימצון בעלי השפעה חזקה הנותנים לסלק את צבעו הסגול. הסלק האדום עשיר במינרלים: סידן, אשלגן, מגנזיום, אבץ ונחושת

הלימון מהווה מקור לוויטמין C והוא מחזק את המערכת החיסונית ועוזר לניקוי רעלים מהגוף


בשנים האחרונות עלתה הדרישה למוצרי בריאות ודיאטה כחלק מהמגמה העולמית של הקפדה על אורח חיים בריא, תזונה נכונה וצריכת מוצרים העשויים מחומרי גלם בריאים. 
ממצאי סקרי צרכנים שערכו הגלידות של פלדמן הוחלט להוביל את הבשורה ולפתח שלגון המשלב רכיבי בריאות על טהרת ירק ופרי,  גם בידיעה שהקונוטציה של גלידה אינה נמצאת בשורשים של הסלק והגזר. התוצאה לטעמי מדברת בעד עצמה. (אפילו הבן שלי אהב!!! )


שלגון שייק פרי Veggie תפוז גזר ולימונדה סלק – מחיר מומלץ לצרכן: 7.00  ₪.
מאגדת שישייה שייק פרי veggie תפוז גזר (3 יח') ולימונדה סלק (3 יח')
מחיר מומלץ לצרכן: 31.90 ₪. כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב. 









החברה נוסדה בשנת 1945 ונמצאת בבעלות משפחת פלדמן-שלו. לחברה קו מוצרים רחב לשוק הפרטי, לבתי העסק ולשוק המוסדי המונה כ- 250  מוצרים שונים. את מוצרי "הגלידות של פלדמן" ניתן להשיג ברשתות שיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.







ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה