יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

המעצבת לימור בן יוסף הופכת כל כלה למלכה ליום אחד





אני מאמינה מאד באנרגיה של מקום. רגעים אחרי שאני נכנסת למקום שלא הייתי בו בעבר אני יודעת להרגיש אם טוב לי ומהי הדינמיקה שמשדרים האנשים שמקבלים את פני. השבוע התארחתי במתחם החדש של לימור בן יוסף מעצבת שמלות הכלה, בהוד השרון והאנרגיה במקום היתה מופלאה. 







במתחם היופי המשפחתי בהוד השרון המשתרע על פני 400 מ"ר מקדמת לימור וצוות העובדים את פני הכלה ומעניקים לה תחושה של מלכות ליום אחד. בפינות מעוצבות בתוך המתחם הרחב מוזמנת הכלה לעבור שלב אחר שלב את המסלול המלכותי ביום הכי מרגש שלה: עיצוב אישי לשמלת כלה, תסרוקת ערב מותאמת, איפור מקצועי מוקפד והרגשה שכולם מסביב עושים הכל אך ורק עבורה. (וכמובן שגם עבור המלווה.) 
עוד במתחם: תסרוקות ותספורות, פדיקור ומניקור, ספא מפנק ושאר פינוקים המתקשרים ליום הכי מיוחד בשנה אשר יחד הופכים תהליך מתיש ליום מלכותי עתיר בפינוקים



עוד בנעוריה עיצבה לימור (43) וטיפחה את חברותיה, הפליאה בתסרוקות, איפור, ובעיקר ציירה ושרבטה סקיצות בתקווה שיהפכו לשמלות.  מעדותה בפנינו למדתי כי רוב חייה נסבו סביב עולם היופי והאופנה. 
השנה זכתה לימור להיות המלבישה הרשמית של המועמדות בתחרות מלכת היופי 2016. 

את סלון היופי הראשון שלה "פתחה" לימור על הגג בבית הוריה, והיא רק בת 15. השמועה עשתה לה כנפיים ומכל השכונה החלה להגיע לגג להסתפר ולהתאפר לקראת חתונות, אירועים משפחתיים ובכלל.... 


 \


קולקציית שמלות הכלה של לימור בן יוסף נתפרות בקפידה ובתפירת עילית בעבודת יד בלבד ומעוצבת בהתאם להשראות שלימור מקבלת מקהל לקוחותיה ומהיכרותה עם עולם התוכן הנשי, רצונותיו מנסיעותיה בעולם וביקוריה התכופים בתערוכות בזירות האופנה הבינלאומיות.

את שמלות הערב מייבאת לימור מזירות האופנה הבינלאומיות כשהקו המנחה הוא לבוש נוח, אלגנטי ונחשק ובעל גזרות מחמיאות ומותאמות לכל גוף.

עיצובי השמלות מושתתים על פרי דמיונה ובהשראות קהל הלקוחות במרבית המקרים. הקולקציות שלה מגיעות בגרסת LIMITED EDITION, ואין קולקציה אחת דומה לקודמתה.
טווח מחירי השמלות: 8,000 ₪ - 18,000 ₪ 














כאמור, לאחרונה, העניקה לימור חסות לטקס מלכות היופי לשנת 2016  ונבחרה להלביש את 16 המועמדות הסופיות בעיצוביה הייחודיים והאלגנטיים, דבר שהתווסף להכרה הבינלאומית שלה ועורר בה בסקרנות והתעניינות רבה מקניינים רבים ברחבי העולם ובכללותם מארה"ב ומוסקבה.





בתצוגת האופנה שנערכה עבורינו הבלוגרים ביום הארוח, נראו פריטים מרשימים ומיוחדים. שמלות ערב, שמלות כלה ושמלות מרשימות לכל יעד או מטרה. 



מלכה ליום אחד



לימור, כמי שמאמינה בתרומה לקהילה פרסמה לפני כחודש את ההודעה הבאה:

כל אישה חולמת מאז שהיא ילדה על היום הגדול. על השמלה הלבנה, האורחים, המוזיקה...ובעיקר, התחושה המדהימה והחד-פעמית של להיות מלכה ליום אחדכתבו לנו הודעה בפרטי עם שם של כלה לעתיד שאתן מכירות ורוצות לפנק ובגדול. ספרו לנו למה הכי מגיע לה לזכות, ואנחנו, נדאג להפתיע אותה בענק!
מתוך אנספור פניות נבחרה לימור ללא את תהילה חדד שחברתה המליצה עליה מהסיבות הכואבות. - שבוע אחרי שקבלה הצעת נישואים נתבשרה תהילה שהיא חולה בסרטן השד. יום הפינוקים שהעניקו לה לימוד והצוות החם עודדו אותה בדרך למסע של עצמה להחלמה. הסרטון   כאן









לימור בו יוסף  
דרך רמתיים 91, הוד השרון. 














ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה