יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

רנואר, זברה וקונדיטוריית שני משיקות התחדשות בקניון עזריאלי קרית אתא



דומה כי צריכה להיות סיבה מוצדקת כדי שאעשה את דרכי מהמרכז צפונה לעבר קרית אתא בשעה שאני מוקפת בקניונים מקבוצת עזריאלי כאן במרכז. אלא שמתוך החוויה שלי- היה בהחלט כדאי!
השבוע עשיתי את פעמי צפונה לקחת חלק בהשקתן המחודשת של אופנת רנואר, אופנת זברה וקונדיטורית שני וזכיתי לחגיגה גדולה של המותגים המובילים ושלוש השקות שונות בקניון אחד, קניון עזריאלי קריית אתא.











שלושה מתחמי חוויה שונים נפתחו לקהל ביום ההשקה:
לרגל השקת "זברה" הוצבה בקומת הכניסה מכונית פתוחה שבה ניתן היה להחליף אקססוריז, להצטלם ולקבל מגנטים במקום. בכניסה לחנות השתעשעו והצטלמו עם בובות ענק של בוב ספוג.










לרגל השקת "רנואר" קדמו דוגמניות את באי החנות, במקום נערכה מסיבת מוזיקה בניצוחו של דיג'יי שי בן ציון ועמדת "רדיו לב העיר" שידרה את האירוע בשידור חי. 









לרגל השקת "שני" נסגר מתחם Vip שם הוצב מזנון של מיני מתוקים, מלוחים ומיצים טבעיים שקיבל את פני האורחים ובניהם נצפו גם חברי ההנהלות הבכירים.







אזכיר (בהלצה) לכל למי שבמקרה לא היה כאן בעשורים האחרונים... ש... 

מתחמי הקניונים כבר מזמן הפכו למרכזי בילוי לכל המשפחה. השילוב המושלם כמו בקניון עזריאלי קריית אתא, בין היצע גדול של חנויות, פעילות לילדים, בתי אוכל, בתי קפה ג'ימבורי ובתי קולנוע, הם מוקד משיכה ראוי ולא רק בימי הקיץ החמים של חופשת הקיץ.


השקתן המחודשת של אופנת רנואר, אופנת זברה וקונדיטורית שני (כשר למהדרין) היו השבוע חגיגה מהנה ושילוב מושלם של אספרסו ארומטי עם תפריט חדש, מאפים משובבי חך, עיצוב חדשני, ואופנה לכל המשפחה ולכל מטרה. תחושת החגיגה קידמה את פני מהרגע הראשון שפסעתי לתוך הקניון המקושט. מוזיקה בחסות רדיו לב העיר, דיילות מחייכות מסבירות פנים, (תמיד כייף להתקבל בחיוך ולא משנה להיכן הגעתי) חיפושית ההפתעה שהזמינה את באי הקניון להצטלם ולקבל את המגנט החגיגי למזכרת, וקהל של משפחות שבא לבלות, לחגוג ולקנות את  ציוד החזרה לבית הספר.  






כמה מילים על החנויות המתחדשות
כבר טעמתי בעבר את מאפי קונדיטוריית שני באחד מהסניפים בצפון. באי בית הקפה בקניון קריית אתא מוזמנים ליהנות מתפריט חדש, מגוון מאפים אישיים ומשפחתיים, מתוקים ומלוחים, פרלינים, שמרים, עוגות פרי, עוגות טורט ופסי קרם. עוד בשני עוגות ללא סוכר, ארוחות קלות, קישים, סלטים, פסטות ומנות ללא קמח. צוות  "שני" מעניק לאורחי בית הקפה אווירה נפלאה ושרות מסביר פנים.










אופנת רנואר אינה שחקן חדש בנוף האופנה. גם כאשר האופנות  מתחלפות, הטרנדים משתנים והקולקציות מתחדשות תמיד נוכל למצוא ברנואר את המלך הבלתי מעורער-הג'ינס. למי שלא עמד על ההבדל בין חנות לבין מתחמי אופנה אזכיר שוב תוך הצגת ההיצע הרחב שמקדם את לקוחות רנואר בקניון קרית אתא ובסניפים.  ברנואר שהתחדש זה מכבר תוכלו לרכוש אופנת נשים וגברים, בגדי ים, קולקציית ספורט, אקססורייז, הנעלה, הלבשה תחתונה ועכשיו ב  SALE סוף הקיץ.








אופנת זברה היא אופנה לכל המשפחה. בסניף החדש בקרית אתא תוכלו לרכוש הלבשה לכל גיל.
המתחם הרחב ממוקם בקומה הראשונה בקניון והמחירים שווים לכל נפש.
בנוסף לפריטי לבוש עדכניים ואופנתיים ניתן למצוא בזברה פריטים משלימים: תיקים, חגורות, הלבשה תחתונה, נעליים ועוד חשוב לציין- בימים תוכלו לרכוש בחנות זברה, הרשת לכל המשפחה,  חולצות לתלמיד במחיר מבצע של 10 חולצות ב 100 שקלים.








באם אתם תושבי הקריות, אם אתם בדרך לטיול בצפון הנפלא של הארץ או יוצאים לבילוי משפחתי של קיץ, קניון עזריאלי קרית אתא הוא אופציה נכונה לעצור בו לאתנחתא של קניות, קפה, סעודה קלה, פעילות ג'ימבורי לילדים, סרט או  סתם הכרות עם תושבי המקום הנהנים.






קניון עזריאלי ר"ח העצמאות 37 קריית אתא  04-871-1249 הצטרפו לדף הפייסבוק











ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה