יום ראשון, 3 ביולי 2016

בואו לפסטיבל הבירה - יולי 2016






כשיצאתי הערב מהשקת  מחלקת הבירה בטיב טעם בסניף רמת החיל,. התנגן לי רק דבר אחד בראש: למהר למחשב לאתר את השיר ההוא של שוקולד מנטה מסטיק ולוודא שאני זוכרת עוד את כל המילים.

דקה קצרה עברה עד שעלה חיוך של הצלחה על פני.-איתרתי את השיר שמילותיו משתלבות נפלא בהשקה ובפסטיבל הבירה שנחגוג כאן לאורך כל חודש יולי.






".... אם כל אותם החלוצים 
היו בזרם מרביצים 

בירה קרה עם חמוצים 
בטח היה שמח 

ואם בצמח על הכביש 
היתה פחית קרה לאיש 
בשלוק אחד היו גומרים 
מה שגמרו בחודש 

וגורדון עם המעדר 
עושה שורה וכשגומר 
שותה בקבוק ומדבר 
מי לא היה שומע? ...."
מתוך פרקים בתולדות הישוב אפריים סידון ויאיר רוזינבלום. 





                              







שוק הבירה בישראל הינו שוק עונתי המתחזק בחודשי הקיץ. צריכת הבירה בישראל לנפש עומדת על כ- 22 ליטר בשנה, אומדן נמוך משמעותית ביחס למדינות אחרות כמו גרמניה עם כ- 136 ליטר לנפש, הבריטים 110 ליטרים, וארה"ב כ- 100 ליטר לנפש.



במענה לצרכי השוק  החליטה הרשת לפתח ולהוביל את קטגוריית הבירה בישראל ולהציע את המגוון הרחב ביותר כיום בשוק. לבימים אלו משיקה רשת טיב טעם בסניף רמת החייל, דבורה הנביאה 122 מתחם בירה חדש שיכלול למעלה מ- 500 סוגי בירות מרחבי העולם ומישראל, מגוון פיצוחים, חדר יין, בר ושירותי ברמן וכן, 6 מסכי ענק לשידורי ספורט.

במהלך השנים האחרונות התפתח שוק הבירה בישראל. הישראלים מטיילים בעולם ומגלים טעמים חדשים של משקאות ומיני מזון. בשובם ארצה הם מבקשים למצא כאן את הבירה הטובה שאהבו בחו"ל. לכן החליטה הרשת לפתח ולהוביל את קטגוריית הבירה בישראל ולהציע את המגוון הרחב ביותר כיום בשוק.













עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם מסר : "הבירה הינו המשקה השלישי הפופולארי בעולם. כיום מציע שוק הבירות מספר קטגוריות כמו: בירה לייט, בירה ללא אלכוהול, בירה ללא גלוטן ועוד. לקוחות הרשת ייהנו מחוויית טעמים וריחות משכרים. וההערכה היא במהלך חודש יולי תשווק הרשת כ 250 אלף בקבוקי בירות , גידול של כ- 26% אחוז לעומת חודש רגיל."





לאורך חודש יולי תערוך רשת טיב טעם זו השנה השישית ברציפות, את חגיגות פסטיבל הבירה ב- 35 סניפי הרשת ברחבי הארץ.  במהלך הפסטיבל ישווקו למעלה מ- 500 סוגים שונים של בירות והרשת תציע  מגוון רחב של בירות מובחרות,  מסוגים וטעמים שונים המיובאים  מרחבי העולם כגון: גרמניה, צ'כיה, רוסיה, אוסטריה, ארה"ב ועוד. ובירות בוטיק ישראליות. לקוחות הרשת יוכלו במהלך חודש הפסטיבל, ליהנות ממתחמי בר, טעימות, מוסיקה, השקת בירות חדשות, מבצעים, הנחות ו הטבות  מיוחדות. 






במהלך החודש תקיים הרשת מבצעים והנחות  לחברי המועדון במחלקת הבירה: קונים במחלקת הבירה ומקבלים *כסף חזרה לקניות בטיב טעם.
 קונים ב 50 ₪ ומעלה במחלקת הבירה ומקבלים קופון 50 ₪ מתנה לקניה ברשת בחודש אוגוסט בקניה מעל 349 ₪.
 קונים ב 100 ₪ ומעלה במחלקת הבירה ומקבלים 2 קופונים בשווי מצטבר של 100 ₪ מתנה לקניה ברשת ( 50 ₪ לקניה בחודש אוגוסט ו 50 ₪ למימוש בחודש ספטמבר, הקופונים למימוש בקניה מעל 349 ₪)








ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה