יום ראשון, 17 ביולי 2016

מי רוצה להצטרף אלי להופעה בזאפה?






יש אנשים שאוהבים מופעי פארק ענקיים. לשבת על הדשא באויר הפתוח, בלחות האנסופית ובחום הקיץ המעיק ולהיסחף לתוף מופעי מוסיקה אייכותיים. אני לעומת רבים אוהבת את הפינוק והאינטימיות ומעדיפה לראות את טובי המוסיקאים שלנו במרחק נגיעה ובאולם אינטימי על כוס קפה ולשיר את עצמי לדעת...




ריקי גל 




כך הם  בשבילי מופעי הזמר של מועדוני זאפה. אני פוקדת אותם מספר פעמים בשנה. התנאי שהצבתי לעצמי לנוכח החיבה היתרה למקום ולמבחר, הוא לאסוף את פינוקי ההנחה של מועדון לאומי קארד ולהשתמש בכל מופע שכזה בהנחה כפולה של 110 שקלים לזוג- כל פינוק שאני צוברת מעניק לי 55 שקלים הנחה.

כבר הייתי במופעים של ילדי החוץ, של נורית גלרון, של ריקי גל, של פבלו רוזנברג, מירי מסיקה ועדיין לא שבעתי. רכשתי כרטיס באתר השתמשתי בפינוק כהנחה, "ישבתי על הבמה" ונשמתי את הקצב לתוך תוכי.


עכשיו אני עומדת בפני הדילמה. בעוד שבועיים יש לי יומולדת וכבר נצברו לזכותי שני פינוקים לצמד כרטיסים!



מכל כרטיס שאבחר תרד הנחה של 55 שקלים, ואני פשוט לא יודעת מה לבחור!

הראל סקעת הנפלא? 
רותם כהן הענק?
לירון דנינו המיוחד?

 שלושתם נהדרים
 כולם ישירו לי בזאפה 
בשבוע יום ההולדת 
ואני פשוט לא יודעת במי מהם בחור! 

אולי אתם רוצים לעזור? 






ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה