יום חמישי, 28 ביולי 2016

בקרביץ היצע תיקים לילדי הגן, כיתות א-ב ולנערי התיכון ויש גם הפתעה.




כשהייתי תלמידה קראו לזה ילקוט בית ספר. היה לו מראה מאוד מיוחד והריח החדש של העור היה מעניק לי השראה נפלאה לקראת היום הראשון של שנת הלימודים. מאז עברו המון שנים וגם ילדי שלי כבר בגרו וחצו את שנות בית הספר עם ילקוטים שהפכו בהדרגה לתיקי בית ספר. כמו בשנים עברו כך גם השנה מציעה רשת קרביץ, 












בקטגוריית תיקי בית הספר מציעה רשת קרביץ את המותגים המובילים בשוק: 

אדידסנייקג'אנספורטאיסטפקאאוטדורואנס ואיתם תיקים של המותגים הפופולריים מקבוצות הכדורגל האהודות בעולם ועד ללהיטי הקיץ בקולנוע ובהם 


ניקיפרוזןגאליס, המיניוניםפול פראנקריאל מדריד ועוד.


















חידושים מרעננים לקראת החזרה לבית הספר. ו... בי בי לחופש... :) 










לבחירתכם ברשת קרביץ תיקים לנוער:

*ממותג REEF, המוצעים בעיצוב בהשראת חופים וים בשילוב אופנה תוך דגש שימושיות ופונקציונליות. 
המחיר: החל מ 179.90 שקלים. 

*תיקי איסטפק מדגם Finnian המתאימים במיוחד לצרכי התלמידים והסטודנטים,
 ויכולים להכיל קלסר גדול ועוד. מחיר: החל מ 149 שקלים. 

*תיק  ג'אנספורט דגם Cortlandt  אופנתי בעל תחתית מעור, גב מרופד, תא גדול עם מקום אכסון למחשב 15' ובמשקל עצמי של 700גר' בלבד. מחיר: החל מ 199 שקלים.


*תיקי בית ספר של המותג מהונג קונג INWAY. מדובר בקולקציית תיקים חדשה במגוון צבעים.
מחיר: החל מ 199 שקלים 

*מגוון רחב של תיקי אאוטדור אופנתיים במיוחד עם צבעים בגוונים שונים ותורמים לתחושת הקלילות ויחד עם זאת מעניקים תחושה לימודית. מחיר: החל מ 79 שקלים.

*כמו בשנים עברו גם השנה, תוכלו למצוא בקרביץ תיקי נוער זרוקים מבית המותג הפרטי Bag Pack, העשויים מבד איכותי, חזק ודוחה מים ומוצעים במחיר משתלם. לתיקים תא מרכזי אחד והם מוצעים במגוון צבעים ועיצובים, בהתאם לטרנדים האופנתיים השולטים כיום. מחיר: החל מ 69 שקלים.










לתלמידים בכתות א-ג, מציעה קרביץ גם השנה מגוון רחב של תיקים אורטופדיים מהספקים הגדולים והמובילים בשוק. 
תיק  Ultralight-x של קל גב הינו התיק האורתופדי הנמכר בישראל, במשקל של 980 גר' ללא התפשרות על עמידות ויציבות לשמירה על הגב של הילדים. לתיק תא אקסטרה להגדלת נפח התיק בפתיחת הרוכסן, רצועות חיבור לעגלת נשיאה, כיסוי גשם ותא אוכל תרמי. 
מחיר: החל מ 189 שקלים. 

ייחודם של ילקוטי קל גב הוא במערכת המנשא של התיק מותאמת לגובה ומבנה גב התלמיד על מנת להקל עליו ולמנוע נזקים גופניים העלולים להיגרם מנשיאה לא נכונה.

עוד בקטגוריית התיקים האורתופדיים מציעה קרביץ תיקים של מותג מודן המתאפיינים ב במשקל נמוך ובמערכת קפיצים ייחודית המשולבת בגב התיק לספיגת זעזועים. 
מחיר: החל מ 189 שקלים
כן תיקים אורתופדיים של מותג ניקי המתאפיינים  בנשיאה ונוחות אופטימליים לתלמיד. מחיר: 199 שקלים.



















קולקציית תיקי הגן כוללת תיקים עם תא אחד ותלת מימד שהנם תיקים קלי משקל עם עיצובים מרהיבים בתלת מימד או בתמונת PVC. מחיר: החל מ 59 שקלים.

עוד בקולקציה, תיקי גן עם שני תאים וחלוקת תאים חכמה, עם כיסים צדדיים המתאימים לבקבוק שתייה ( בחלק מהדגמים) ובכיכובם של הדמויות שילדים אוהבים ובהן הלו קיטי, ניקי, פרוזן, ספיידרמן, סמי הכבאי ועוד. מחיר: החל מ 49 שקלים.

בנוסף, מציעה קרביץ תיקי גן טרולי, להם מחוברים שני גלגלים ומיועדים לילדים שהולכים ברגל לגן,. התיק עם כיסי צד לבקבוק שתיה, ידית טרולי מאלומיניום חזק וקל משקל ובסיס רחב למניעת נפילות  וגלגלים חזקים ושקטים. מחיר: החל מ 89 שקלים.

בקטגוריית תיקי הטרולי מציעה קרביץ מבחר תיקים של המותגים המובילים פלפוט, קל גב, אאוטדור, מודן, ניקי וג'אנספורט. ייחודם של תיקי הטרולי הוא בגלגלים מובנים הניתנים לפירוק ומתאימים לילדים מגיל הגן ובתי הספר. התיקים מותאמים לילדים בגודל ובמשקל הנמוך ומעוצבים במותגים המובילים שהילדים אוהבים. לתיקים ידית אלומיניום חזקה וקלת משקל הניתנת לקיפול, תאים גדולים ושימושיים ומבנה יציב למניעת נפילות. מחיר: החל מ 99 שקלים.








הקיץ יוצאות רשת קרביץ ורשת דלתא בשיתוף פעולה אסטרטגי לקראת החזרה לבית הספר כל קנייה ב 50 שקלים ומעלה בסניפי קרביץ ממוצרי חזרה לבית הספר מקבלים מבצע בלעדי 7 חולצות מכותנה חכמה, תלבושת לבית ספר ב 100 שקלים בדלתא.

במסגרת השת"פ כל מי שרוכש ציוד חזרה לבית ספר בסכום של 50 שקלים ומעלה בסניפי רשת קרביץ, יקבל הטבה בלעדית לרכישת חולצות בית ספר בדלתא:  דלתא משיקה לקראת החזרה לבית הספר חולצות טי איכותיות מכותנה חכמה הנשמרת לאורך זמן (איכות בלעדית וייחודית לדלתא) במחיר חסר תקדים של 7 חולצות ב-100 ₪ בלבד! כולל הדפסת סמל בית הספר.








עוד במסגרת השת"פ, תעניק קרביץ ללקוחות דלתא הטבה של 20% הנחה על תיקים מקולקציית 2016 בקנייה בסכום של מעל 99 שקלים. 
השת"פ יתקיים בפריסה ארצית ויאפשר לכל לקוח של קרביץ להנות מהטבה של תלבושת אחידה איכותית במחיר אטרקטיבי במיוחד. 
המבצע יתקיים בסניפי קרביץ ודלתא ברחבי הארץ עד ה- 2/9 






פרטים באתר 




קרביץ הינה הרשת המובילה בישראל לכל המשפחה, בעלת מומחיות רבת שנים בתחומי הציוד המשרדי וכלי הכתיבה, חומרי יצירה לפעילות פנאי וגם בתחומי האלקטרוניקה הקלה הדיגיטל, סלולר, מחשוב ואביזרים משלימים. בין מותגיה בתחום הטכנולוגיה והסלולר, סמסונג,HP, ברדר,WD , סאן דיסק,LG , דל, אסוס, פיליפס XBOX, פלייסטישן, שיומי ועוד. 
רשת קרביץ פרוסה ב 80 סניפים במרכזים המסחריים ובקניונים המרכזיים בישראל , בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת .





ירידי החזרה לבית הספר של קרביץ פרוסים בעשרות נקודות ברחבי הארץ
בחר/י את האיזור בארץ על גבי המפה ותוכל/י לצפות בשמות הישובים באיזורך
שבהם נמצאים סניפי קרביץ, וכמובן בכתובות, שעות הפתיחה ומספרי הטלפון ליצירת קשר.
מוקד שירות הלקוחות שלנו: 1-700-70-66-55
מוקד שירות אתר האינטרנט: 08-9141689



ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה