יום שני, 18 ביולי 2016

אחרי אימון הבקר בחדר הכושר, אני מרעננת בsebamed




המקלחת שאחרי הפעילות הגופנית היא הרגיעה והשקט אחרי שנתתי מעצמי ולעצמי בכייף. בקיץ כשתכיפות המקלחות גבוהה הרבה הרבה יותר אני שבה למקלחת לפני הספורט ולאחריו, אחרי השחיה בבריכה,  אחרי קניות, לפני השינה, עם היקיצה וסתם כדי להוריד את טמפרטורת הגוף ולהיפרד מהלחות המעיקה.

בקיץ אני סובלת יובש שמצריך ממני שתיה רבה (זה לא במקום כלום! ) ומשתמשת אחרי כל רחצה בקרם גוף שלא תמיד משתלב לי נכון עם לחות הקיץ.


40 מכורות ואני ביניהן פותחות את השבת ב 9:00 בבקר באימון פונקציונלי מיוזע. אין הנחות סלב! 






מי שמרבה לשחות בבריכות המכילות כלור, מכיר מקרוב את התוצאה - המים המוכלרים תורמים לעור יובש וגירוי, מה שמאיץ את תחושת האיקצוץ של עור יבש וסדוק. באופן אישי כמי שמגיעה לבריכות בתדירות נמוכה יותר יחסית לשאר ענפי הספורט בהם אני עוסקת שישה ימים בשבוע, עדיין סובלת מתחושת העור היבש מה שסקרן אותי לקחתי על עצמי להתנסות בסבון מסדרת סבה מד (sebamed) הדרמו קוסמטית והחדשנית. של חברת "טלפארמה". 






סדרת סבה מד (sebamed)  מבית "סבה פארמה" החברה המובילה בעולם בתחום המחקר והפיתוח הדרמטולוגי, שתוצאות מחקריה הובילו לשורה של פיתוחים מהפכניים בתחום הקוסמטיקה הרפואית, מבוססת על הנוסחאות המדעיות המעודכנות ביותר. כל מוצרי סדרת סבה מד מכילים רכיבים טבעיים ורמה חומצית טבעית של PH5.5, להגנה מקסימלית מפני השפעות סביבתיות מזיקות, ולחיזוק פעולת ההגנה הטבעית של העור. המוצר מכיל מרכיבים פעילים המעניקים ניקוי עדין, במיוחד לעור רגיש לאחר פעילות גופנית. כמו כן, מכיל המוצר נוסחת איזון של חומצות אמינו ואלנטואין, המטפחת את העור ומגינה עליו מפני יובש.  


מסיימת TRX וממהרת למקלחת עם סבמד של טלפארמה


מתוך ההתנסות שלי אכן אל-סבון אפשר לי לחוש מידה של ריענון הוא מתאים למתרחצים בבריכות ובשימוש מתמשך אפילו הורגשה הקלה אמיתית ביובש העור. 



מחיר: 24.90 ₪ ל-200 מ"ל
למידע נוסף באתר טלפארמה או  בפייסבוק ובמוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה