יום שישי, 15 ביולי 2016

קולקציית הקיץ של food appeal במבצע השקה




בשנים האחרונות אני נוטשת בהדרגה את הסירים לטובת המחבתות. יש משהו בהכנת המזון הביתי המהיר שמאפשר לי לקצר תהליכים ולהגיש מנות טעימות שפרק זמן הכנתם קצר.










השבוע השתתפתי בהשקתה של קולקציית הקיץ הצבעונית  של food appeal סדרת המחבתות היוקרתית infinty עם ציפוי ה tripie titanium - ציפוי החזק פי שבעה מכל ציפוי אחר, בעיצוב איטלקי מושלם.
כבר מזמן חלפו הימים שהסכמתי לבש עם "כל דבר". כלי המטבח שלי מעניקים לי חגיגה צבעונית במראה ובטעם. היתרון החשוב של סדרת המחבתות עם הידית הצבעונית המעוצבת טמון ביכולת להפוך את המחבת לכלי הגשה חגיגי מה שמוסיף צבעוניות למטבח כמו גם לשולחן הסעודה.

כשחזרתי הביתה הכנתי תבשיל עגבניות עם בצל שום רצועות פלפלים שהפכו להיות הרוטב הסמיך של קציצות מטוגנות שהכנתי קודם לכן.







שמירה על אורח חיים בריא הוא מגמה מתמשכת ה"פולשת" לכל תחומי החיים. תזונה נכונה דורשת קודם כל בישול נכון מופחת שומן.  במחבתות מהסדרה הצבעונית ניתן להכין בכמות אפסית של שומן וללא שומן בכלל. גם הטיגון במחבט בריא יותר הודות לציפוי החדשני. הוא בטוח לשימוש ועמידותו נמדדת לאורך שנים.

המחבתות של food appeal מיוצרות בטכנולוגיית יציקת אלומיניום המאחדת את גוף הכלי והמשטח החיצוני ליחידה אחת עמידה, בעלת בסיס עבה ותחתית המשפרת את פיזור החום. המחבתות מתאימות לכל כיריים: אינדוקציה, קרמיות, חשמליות, הלוגן וגז. (5 שנות אחריות)


במהלך ההשקה בחנות domo בקניון רמת אביב והפליא השף רון יוחננוב להכין תבשילים מהירי הכנה טעימים כשהו משתמש בסדרת המחבתות והסירים מסדרת infinty  השומרים על הערכים התזונתיים של המזון לבישול בריא.
לניוקי בסגנון המזרח הכנסו לסרטון המתכון כאן.











עכשיו במבצע השקה ברשת חנויות דומו ובחנויות פוד אפיל. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה