יום ראשון, 31 ביולי 2016

מושב אורטופדי נישא וכסאות אורטופדים - חדש בקרביץ

קרוב לודאי שמי שכבר קרא את הראשונה בסדרת הכתבות לקראת החזרה לבית הספר יודע כי מידי שנה עושים בקרביץ את הכל כדי שהילד שלנו ישוב לבית הספר עם שמחה בלב ועם מקסימום תנאים שיאפשרו לו ללמוד ולהרחיב דעת.











פרטים באתר בלבד.






זה לא חדש שבקרביץ הרשת המובילה בישראל בתחום הציוד לחזרה לביה''סחושבים תמיד צעד אחד קדימה בכל שקשור לבריאות של ילדינו ובמטרה לתת להם את המענה המיטבי לכל דרישהגם השנה יוכל כל ילד לבחור את מה שהוא הכי רוצה ואוהב מתוך מגוון רחב במיוחד של תיקים אורתופדיים. אבל בקרביץ לא מסתפקים רק בתיקים אורטופדיים





קופסאות ובקבוקים:
קרביץ מציעה מגוון של קופסאות ובקבוקים במגוון גדלים, צורות ודוגמאות, קופסאות אוכל ממותגות לכיתות הנמוכות וקופסאות אוכל לאחסון מזון לכל גיל:

*מותג קופסאות האוכל האיכותי- Prêt a Paquet, המיוצר במפעל בשדרות, ומציע  קופסאות אוכל קלות לנשיאה, המחולקות לתאים. הקופסאות מגיעות במגוון גדלים עם כיסוי תרמי ממותג עם הדמויות שילדים הכי אוהבים, השומר על חום וקור עד 3 שעות ועל טריות המזון. 
מחיר: 49 שקלים.

*קופסאות האוכל של Sistema המיוצרות בניו- זילנד וכוללות קופסאות אוכל איכותיות בגדלים ובסגנונות שונים. הקופסאות ידידותיות לסביבה, אטומות, שומרות על איכות וטריות המזון ובטוחות לשימוש במיקרוגל, ללא חשש מביספינול איי ( BPA FREE) ואף ניתנות לרחיצה במדיח
מחיר: החל מ 14.90 שקלים.

*בקטגוריית בקבוקי השתייה מציעה קרביץ באופן בלעדי בקבוק שתייה ARCOSTEEL, עשוי מ TRITAN- פלסטיק איכותי בלתי שביר שלא משאיר טעמי לוואי, עם פיה וחבק מסיליקון, נוח וקל לאחיזה, מתאים לשימוש רב פעמי וללא ביספינול איי. מחיר: 35 שקלים.

*בקבוק stainless steel (אל חלד) בייבוא בלעדי בקרביץ, המגיע בשני גדלים 600 ו-700 מ"ל ובמגוון צבעים  ושומר על קור. מחיר: החל מ 24.90 שקלים


השנה חברה קרביץ למותג ד"ר גב והחלה לשווק ליין של כסאות אורטופדיים וארגונומיים לשוק הביתי והעסקי. בהיצע שבסניפי הרשת תוכלו לבחור מבין כסאות אורתופדיים למנהלים או לתלמידים. הכסאות מעניקים ישיבה נוחה ובריאה ובהתאמה מיטבית לגוף. 













בין הדגמים המוצעים: 

*כסא אורטופדי מדגם בזלת, בעל מושב אנטומי התורם לתנוחת ישיבה נוחה ובריאה, ידיות רחבות ומתכווננות, כוונון זויות המושב והגב בסינכרון להתאמה מיטבית לגוף ומנגנון ארגונומי. 
מחיר: 699 שקלים.
















*כסא אורטופדי מדגם לשם, בעל מושב אנטומי ומנגנון תמיכה מלאה בגב התחתון ומנגנון ארגונומי וידיות רחבות ומתכווננות. 
מחיר: 745 שקלים.













*כסא מנהלים מדגם אקווה מרין המשלב עיצוב ונוחות מקסימאלית עם מנגנון סינכרוני. לכסא גב רשת המעניקה תמיכת גב מעולה באזור הגב התחתון. 
מחיר: 785 שקלים.


*כסאות יבוא אורטופדיים של מותג הבית ומציעה מגוון כסאות באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים של החל מ 199 שקלים. 














פלקסי
החידוש הנוסף מבית קרביץ מושב אורטופדי נישא לתלמיד- פלקסי המאפשר ישיבה נוחה וריכוז לאורך כל יום הלימודים.












פלקסי הנו מושב אורטופדי המתאים לתלמידי כתות א'-י"ב, הנצמד בקלות  לכסא בית הספר ומאפשר ישיבה נוחה לאורך כל היום. המושב נייד וקל במיוחד, עשוי ספוג עם ריפוד רך ונושם המונע הזעה וניתן לחיבור לילקוט וכך שומר על גב התלמיד גם בדרך הביתה ולבית הספר.
המושב האורטופדי של פלקסי מהווה פיתרון קל ויעיל שיוכל למנוע נזק לבריאותם של הילדים ולהיטיב את חווית הלמידה שלהם.

מושב אורטופדי פלקסי יוצע במחיר מומלץ לצרכן של 89 שקלים ובמגוון צבעים, בלעדי ברשת קרביץ. 










בתחום כלי הכתיבה מציעה קרביץ ליין מוצרים תחת מותג הבית קרביץ, הכולל ייבוא בלעדי של כלי כתיבה ומוצרי נייר באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. בין המוצרים ניתן למצוא טושים, טושים דו צדדיים, עפרונות צבעוניים, עטים , עטי ג'ל , עטי פיינליינר, יומנים משרדיים, מחברות ספירלה PP , מחברות כריכה קשה , דפדפות דבקיות ועוד.












הקיץ יוצאות רשת קרביץ ורשת דלתא בשיתוף פעולה אסטרטגי לקראת החזרה לבית הספר כל קנייה ב 50 שקלים ומעלה בסניפי קרביץ ממוצרי חזרה לבית הספר מקבלים מבצע בלעדי 7 חולצות מכותנה חכמה, תלבושת לבית ספר ב 100 שקלים בדלתא.

במסגרת השת"פ כל מי שרוכש ציוד חזרה לבית ספר בסכום של 50 שקלים ומעלה בסניפי רשת קרביץ, יקבל הטבה בלעדית לרכישת חולצות בית ספר בדלתא:  דלתא משיקה לקראת החזרה לבית הספר חולצות טי איכותיות מכותנה חכמה הנשמרת לאורך זמן (איכות בלעדית וייחודית לדלתא) במחיר חסר תקדים של 7 חולצות ב-100 ₪ בלבד! כולל הדפסת סמל בית הספר.

עוד במסגרת השת"פ, תעניק קרביץ ללקוחות דלתא הטבה של 20% הנחה על תיקים מקולקציית 2016 בקנייה בסכום של מעל 99 שקלים. 
השת"פ יתקיים בפריסה ארצית ויאפשר לכל לקוח של קרביץ להנות מהטבה של תלבושת אחידה איכותית במחיר אטרקטיבי במיוחד. 

המבצע יתקיים בסניפי קרביץ ודלתא ברחבי הארץ עד ה- 2/9 





ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה