יום שני, 11 ביולי 2016

מאפיית הצבי - חלות בטעם של עוד





אותו ניחוח נפלא שקבל את פני כשנכנסתי הבקר למאפיית הצבי ברחוב הירקון 8 בבני ברק, ליווה אותי כל הדרך הביתה אפופת ניחוח החלות החמות שכה השתדלתי לעמוד בפניהן. (קל, זה לא היה! )








''מאפיית הצביהידועה מאז 1935 המתמחה באפיית חלות ומאפים על בסיס מתכון סודי מיוחד שעובר מאב לבן, פתחה לראשונה במגזר הכללי, חנות קונספט המשלבת בית קפה.




בחנות הקונספט נאפים מידי בוקר ובצהריים מאפים ומוצרי מאפה טריים ומגוונים: 
לחמים מיוחדים, מבחר רחב של לחמניות בגדלים וטעמים, מאפים מתוקים ומלוחים,בורקסים, קרואסונים, רוגעלך, עוגות ועוגיות (חלביות ופרווה) ,פיצות קטנות, כריכים, שתייה קרה וחמה, 

כל הבא בשערי המאפיה לא יוכל לצאת בידיים ריקות, כי העין רואה והטעם מוכיח. ואם קצר זמנכם מלהגיע תוכלו לצלצל ולהזמין משלוחים למשרדים כולל מגשי אירוח. (להזמנות 6740674 03) 










בסופי השבוע מציעים במאפיית הצבי את גולת הכותרת של המאפייה. בימים חמישי ושישי מגיעות לחנות חלות השבת הידועות. החלות המיוצרות עפ''י מתכון סודי ובציפוי מיוחד המשלב שומשום ופרג . החלות נאפות בתנורי ענק שנבנו והותאמו במיוחד לחנות המפעל של מאפיית הצבי בר"ח כהנמן 78 בבני ברק ) והן מגיעות שלוש פעמים ביום לחנות הקונספט בה התארחתי ברחוב הירקון 8. 


בחנות הקונספט מגוון רחב של סלטים טריים המיוצרים מידי יום ואינם מכילים חומרים משמרים:
חריין (חזרת), סלט ''מטבל הצבי'', סלט רוסי, סלט עגבניות עדין, סלט עגבניות חריף, סלט גזר מרוקאי, סלט חמוצים איטלקי, סלט גזר מתוק, סלט קולורבי וגזר, סלט ביצים, סלט קישואים בטעם כבד, חציל על האש, חציל רומני, וכמובן המאכלים המסורתיים- קיגלים וחמין.

לקראת השבת תוכלו לערוך כאן רכישה מרוכזת של מיני מאפה מתוקים ומלוחים,לחמים עשירים, חלות ללא תחרות וסלטים טריים לסעודות השבת.





בנוסף לחנות הקונספט  קיימים למאפיית הצבי מספר סניפים: כשחנות המפעל ברח' כהנמן 78 בני ברק. 
הצטרפו למועדון הלקוחות וקבלו הטבות. 





ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה