יום ראשון, 31 ביולי 2016

monalisa touch - טכנולוגיה חדשנית לטיפול באטרופיה וגינאלית




גם אם נדחיק, נתעלם, נשלים איתה או נקבל באהבה היא מתקדמת לעברנו בהתמדה - ההתבגרות הנשית. אלא שיש דברים בשלבים המסויימים של החיים שגם אם נרצה מאוד אנו הנשים, לא נוכל להתעלם מהם. כן. זה קורה יום אחד עם או בלי הודעה מוקדמת, זה מגיע, מתמקם כמו ואומר: הנני! תתמודדי!

זה יכול להיות כתוצאה מהריון או לידה, דליפת שתן, כאבים בנרתיק, גרד, רפיון, צניחה, יובש ועוד שלל תסמינים הנובעים מירידה ברמות האסטרוגן. יש דברים שאנו אומרות נחייה איתם ויש מה שאנו לא רוצות ולא מוכנות לוותר עליו. 









דומה כי, לא כל אישה מוכנה להשלים עם ירידה באיכות החיים בעיקר כשיש השפיעה על מערכת היחסים הזוגית. כשישי אופציות אני באופן אישי מוכנה להקשיב.

בשבוע האחרון הוזמנתי לאירוע חשיפה למכשיר לייזר ראשון המאושר FDA לטיפול ומניעה של אטרופיה וגינאליתלראשונה בישראל טיפולי לייזר וגינאלי מאושר (fda) לטיפול באטרופיה וגינאלית ובמצבים של תכיפות ודליפת שתן, וגירויים. 
monalisa touch הוא מכשיר חדש של deka החברה האיטלקית, באמצעותו ניתן לטפל באופן לא ניתוחי ולא פולשני לטווח ארוך. הטיפול מספק פתרון ייחודי לשינויים הקשורים בנרתיק כתוצאה מגיל המעבר, ניתוחים ולידות. 








השבוע נחשפתי לטכניקה. אחת הטכניקות המתקדמות בעולם. טיפול לייזר וגינאלי המביא להתחדשות הרקמה באמצעות טכנולוגיה חדשה המבוססת על מערכת חדשנית הידועה בשם SmartXide2. חידוש הרקמה מומרץ ומתקיים ללא טראומה או כאב עם הכמות הנכונה של אנרגיית לייזר.
כמי שלא חוותה את הטיפול ומתבססת על עדותן של שתיים מהנשים ששתפו אותנו בחווית הטיפול אני מתרשמת שהטיפול אינו כואב, שאין תופעות לואי חריגות ושהתוצאה ניכרת תוך מספר ימים. היום אני סקרנית יותר ומוכנה להתנסות. בגיל 58 אני בהחלט בנקודת זמן שלטיפול החדשני יש מה "לתת לי". 

  
בהרצאתו של פרו"פ חיים קריסי, מומחה ברפואת נשים, מבכירי האורוגינקולוגיים בישראל, מנהל יחידת אורוגינקולוגיה במרכז רפואי רבין, והרופא הראשון בישראל שמבצע את טיפולי MONA LISA התרשמתי שהטיפול הוא אופציה טיפולית מתקדמת, בטוחה ויעילה ללא כאב לבעיות מטרידות מאד שמשפיעות על חיי היום יום שלהן וגורמות לסבל רב ברמה האישית והמשפחתית. (פרטים נוספים באתר


מחקרים שפורסמו בספרות המדעית מצביעים על יעילות גבוהה של הטיפול בלייזר. (אדע באמת רק במידה ואתנסה). בעקבות הטיפול- monalisa touch גורמת לאתחול תהליכים פיזיולוגיים הדומים לאלה אשר מאטים את תהליך ההזדקנות של עור הפנים הרך, ומפחיתים את סימני הזמן. משמרת ומשקמת תנאים טרופיים של אזור איבר המין והנרתיק ללא תופעות לוואי שליליות כגון אלה הנובעות מטיפולים תרופתיים-הורמונליים. בשל כך, הטיפול מתאים גם לאחר ניתוח של הסרת גידולים גניקולוגיים (בשד, בשחלה, ברחם, ובאיבר המין) 










סקרן אותי לדעת מחקרית את ייעילותו של הטיפול:

המאמרים הקיימים כיום מצביעים על טיפול נרתיקי בלייזר כטיפול בטוח ויעיל בכל התופעות שתוארו עם אחוזי הצלחה גבוהים של בין 80-100 אחוז שיפור בתסמינים.
חלק מהעבודות הצליחו להראות שקיים שיפור משמעותי בתלונות של דליפת שתן במאמץ אצל נשים עם דליפה קלה עד בינונית ואף בשיפור משמעותי של שלפוחית רגיזה כגון דלף שתן מדחיפות, תכיפות במתן שתן ותחושת דחיפות. 

עבודה שפורסמה ב 2014 ב LASER MEDICAL SCIENCE מוכיחה ברמה המיקרוסקופית את יעילות הטיפול הוגינלי בלייזר לחידוש הנרתיק.
עבודות נוספות בעיתונות המדעית מהשנים האחרונות הוכיחו את השיפור המשמעותי בתפקוד המיני ,באיכות החיים ובתסמינים שגרמה האטרופיה הווגינלית לאחר טיפול בלייזר וגינלי כולל שיפור בתחושת היובש, אי נעימות, עקצוץ, צריבה, גרד, יובש וכדומה.
במחקרים נוספים נמצא שיפור משמעותי בעיקר בתלונות של יובש נרתיקי וכאבים ביחסי מין אך גם בצריבה במתן שתן, דחיפות במתן שתן ודליפת שתן.





בשנת 2009, הייתה DEKA החברה הראשונה שהציגה לייזר מבוסס CO2, במבנה המיועד לטיפול של עיצוב מחדש בלייזר של איבר המין והנרתיק, המיישם תרפיית DOT בטיפולי איבר המין והנרתיק. כיום, נוכחת החברה ב- 70 מדינות בעולם וכיום גם בישראל.
המכשיר באישור FDA, ו CE, ומשרד הבריאות הישראלי. משווק בישראל על ידי חברת "DND טכנולוגיות", המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים ומכשור בתחום האסתטיקה הרפואית, בדגש על מענה מקסימלי לצרכי קוסמטיקאיות ורופאים בתחום.

דומה כי MonaLisa Touch הינו הטיפול המתקדם ביותר הקיים היום לנרתיק ומאפשר לנשים לחזור לנשיות בטוחה ושלווה באמצעות שיפור באיכות החיים. לוקחת על עצמי להתנסות. אשוב לשתף. 




ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה