יום שלישי, 26 ביולי 2016

מקגרגור אופנה מאז גי'מס דין







אני מאמינה באנרגיה של מקום. משהו שהוא ביני לבין עצמי המלווה אותי שנים ומתחדד שוב ושוב בעיקר כשאני נפגשת לראשונה עם אנשים ומקומות. כשנכנסתי השבוע לחנות הדגל של אופנת מקרגור בקניון עזריאלי, חברו גם יחד ניחוחות של מורשת, יופי, השראה ואנשים שהפכו לבוקה ריחות פיזי-אנרגטי שליווה אותי לאורך שעה ארוכה ועד שעזבתי את המקום



  





מעצם היותי אני אוהבת אופנה, שיק, עיצוב ומורשת שמבאים סיפור בהמשכים ומתחברים לקונספט אחד שלם. בחנות הדגל של מקרגור "כל אלו" מונחים על מדפים, תלויים על קולבים לפי צבעים וגוונים, מוצגים על שולחנות ותלויים על הקירות כמו במוזיאון המספר את סיפורו של המותג החל משנת 1921. משהו בסיפור הזה מרתק אותי












מקרגור הוא מותג אמריקאי ותיק, שנוסד ב-1921 על ידי מהגר סקוטי שחיפש את מזלו בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. מה שהתחיל אז כאופנת גברים הפך בהדרגה למותג המציע נעלים, חליפות, אקססוריז וביגוד לגברים, לנשים ולילדים. באמריקה כמו באמריקה נשמרת המורשת גם על גבי מותג הפרימיום ולאורך כל שנות קיומו חוזרים צבעי האדום, כחול ולבן בקולקציות השונות הנמכרות בלמעלה מ 60 מדינות בעולם.  

















בעונת הקיץ 2016 McGregor מציעה קולקציה מבדים נוחים וקלילים, צבעים ניטרליים ועיצובים ייחודיים.
בקולקציה צבעים עם הדפסים מעולם המים והחופש, לובסטרים, סוסוני ים, ציפורים המוטבעים על הבגד, הקולקציה עשויה בעיקר מבדים טבעיים ורכים בצבעי פסטל בהירים המשתלבים נהדר עם אאוטפיטים שונים השומרים על קו עדין ויוקרתי.

גזרות החולצות לגברים צרות ואייכתן בלתי מתפשרת. עוד בחנות מבחר ז'קטים, חולצות אוקספורד חולצות כותנה שמבחינתי הן must בארון הגבר.












בקולקציית הנשים אני מזהה מידה לא מפתיעה של שמרנות. שמלות בהדפסים פרחוניים, חצאיות, חולצות או שמלות פולו, מבחר קז’ואליים יפים בסגנון נייבי, ואחרים. 

הקולקציה של McGregor מאופיינת בסגנון אמריקאי יוקרתי אך נינוח. האנרגיה של העיר הגדולה, ניו יורק, משתקפות בקולקציית הקיץ. השילוב העדין של קז'ואל ופורמליות בקולקציה יוצרים תחושה אולטימטיבית של יוקרה וסטייל.







ניתן להשיג בחנויות הדגל:
קניון עזריאלי תל אביב (קומה שניה, בסמוך לקפה ג'ו).
קניון ארנה הצליה פיתוח. (קומת הכניסה).






המעיל האדום מהסרט מרד הנעורים של ג'מס דין מאז ועד היום בכל קולקציה.
 (ואף מילה על מורשת/מסורת אמריקאית... )




כאמור לרשת מקרגור שבבעלותם של מאיה מילשטיין ויואב בסן, שני סניפים בקניונים במרכז הארץ: קניון עזריאלי, ת"א וקניון ארנה, הרצליה. הרשת עתידה לפתוח סניף נוסף בקניון החדש של גינדי ת"א עד לשנת 2017. כאשר באותה השנה ייפתחו שלושה סניפים נוספים ברחבי הארץ.








ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה