יום חמישי, 21 ביולי 2016

דליפת שתן או שלפוחית רגיזה? - יש פתרון.




האמת היא שקל לנו יותר להשתמש במושג שלפוחית רגיזה ולהעביר אליה את האחריות שהיא "אשמה" בתסכול הזה של דליפת שתן. דומה כי אחת ה"צרות" היותר מביכות שלנו גברים ונשים כאחד היא דליפת שתן לא רצונית. 


עשרות מיליוני בני אדם בארץ ובעולם מתמודדים תופעת בריחת שתן, המתבטאת באיבוד השליטה בשלפוחית השתן בדרגות הרטבה משתנות – מטיפות בודדות ועד אי שליטה מוחלט על הסוגרים. לפי הנתונים העדכניים, גברים ונשים כאחד סובלים מאי שליטה במתן שתן, כאשר 1 מכל 3 מעל גיל 65 יחווה בריחת שתן. התופעה שכיחה יותר בקרב אנשים מעל גיל 50, אולם עלולה לפגוע גם בגיל צעיר יותר, ובעיקר בנשים לאחר לידה.
בריחת שתן הינה תופעה נפוצה הפוגעת באיכות חייהם של אנשים רבים, נשים וגברים, בפרט בגיל המבוגר.טיפולים רפואיים שמרניים או ניתוחים ואביזרי ספיגה מתקדמים מאידך משלימים אלו את אלו ומאפשרים חיים שלווים ונטולי חרדה מפני אירועים מביכים של אי שליטה.

יש מקרים שבריחת השתן נגרמת כתוצאה מחולשה ברקמות התומכות בשלפוחית השתן והשופכה, ויש שהיא נובעת מפעילות יתר של השריר שבדופן השלפוחית. עם גורמי הסיכון לדליפת שתן נמנים הריון, לידה, כריתת רחם, סיבוכים מניתוח, בלוטת ערמונית מוגדלת, שבץ מוחי או מחלות כרוניות שונות.














ניתן לסייע ולשמור על בריאות השלפוחית ודרכי השתן:
הקפיד/י על הטלת שתן סדירה ואל תדחי את פעולת המעיים. יש לשתות לפחות 6 עד 7 כוסות מים על מנת לשמור על בריאות השלפוחית. תזונה, גורם המשקל, תרגילי רצפת האגן, הידועים בשם תרגילי קגלKegel על מנת לחזק את השרירים העוזרים בשליטה על הטלת שתן. חיזוק רצפת האגן יכולה להיות מיושמת בחיי היומיום באופן קל ורציף, מפני שניתן לעשות את התרגילים בכל מקום ובכל זמן. זוהי פעילות גופנית עדינה ויעילה מאוד בטיפול בתופעת בריחת שתן








שימוש במוצר ספיגה נכון יכול לעשות הבדל עצום באיכות החיים של מי שחווה בריחת שתן.  כדאי לזכור ששימוש במוצרי ספיגה ייעודיים לבריחת שתן בינונית או כבדה מבטיחים כי תקבלו את ההגנה הנכונה והמתאימה. שימוש במוצר הספיגה הנכון, גם יעזור למנוע ריחות לא נעימים, תוך שמירה על נוחות ודיסקרטית. 










אפשרויות טיפול אחרות כוללות אימון מחדש של שלפוחית ​​השתן, תזמון מדויק של הביקור בשירותים, הקפדה על צריכת נוזלים מתאימה, ירידה במשקל באזורי הבטן וביצוע תרגילים לחיזוק רצפת האגן. כל אלו יכולים להחזיר ולחזק את הביטחון העצמי. כמו כן, מומלץ לשוחח על הנושא עם רופא או אחות, ולהיעזר באפשרויות הרבות האחרות הזמינות עבורם במרפאות, בקופות החולים ובבתי החולים.
תחתון סופג לנשים real fit של דיפנד 
או תחתון סופג לגברים real fit של דיפנד עוצבו במיוחד כך שירגישו כמו תחתונים אמיתיים, יתאימו במדויק למבנה הגוף הנשי או הגברי  ויספקו הגנה מיטבית.


ההמלצה: לעבור למוצרי ספיגה שיספקו לכם מענה אפקטיבי המותאם במיוחד לתופעת בריחת שתן.  
 באתר דיפנד סטור תמצאו כלי מקוון מצוין שיסייע לכם למצוא את מוצר הספיגה הנכון ביותר. 

יש לכם שאלה נוספת? - הכנסו לכאן
להזמנת ערכת התנסות בחינם ולאיתור מקומות רכישה הכנסו לכאן




ריקי ברוך


3 תגובות: