יום ראשון, 10 ביולי 2016

MISS PUNKY מבית לוריאל - מסקרת סליקון מפתיעה.






כמו בכל שנה כך גם בשישי שחלף, יצאתי לבוקר חברות בביוטי סיטי 2016 בגני התערוכה. אחרי הרצאה מרתקת של ענת לב אדלר העיתונאית-סופרת על "כותבת ומוחקת אהבה", הגיע החלק המפנק של דוכני היריד. מהרגע שנכנסנו לא הפסיקה חברתי האהובה (58 שנות חברות מאז נולדנו) לדבר על מסקרת הסליקון שאנו חייבות לקנות.

אודה וגם אבוש לא ידעתי שהמסקרה החדשה של לוריאל ייחודית מגלל שהיא מכילה סליקון, ולשמחתי דקות קצרות אחרי ההתנסות של שתינו הבנתי טוב מאד למה היתה חברתי כה נחרצת ולא התפשרה גם כשעצרנו בדרך בדוכני יופי אחרים.





MISS PUNKY היא מברשת ייחודית עם סיבי סיליקון מעוצבים ברווחים. המברשת מעוצבת בצורת חרוט מה שמאפשר תפיסת הריסים העליונים והתחתונים. עם מרווחים גדולים יותר כדי לאפשר עיצוב מדוייק לריסים ארוכים, שחורים ודומיננטיים.  


התוצאה: מניפת הריסים מודגשת ומעוצבת בהפרדה עדינה לקבוצות, בטרנד רוקיסטי ושונה מכל מסקרה אחרת בשוק. מברשת ייחודית עם סיבי סיליקון מעוצבים ברווחים, המעניקים לריסים עיצוב רוקיסטי וייחודי. התוצאה: מניפת הריסים מעוצבת בהפרדה עדינה לקבוצות. המסקרה בעלת פורמולה חדשנית במרקם ג'ל, המעניקה לריסים נפח וצבע שחור אינטנסיבי. MISS PUNKY באריזה צהובה שמעניקה לה את היתרון היחסי בעיצוב ייחודי וחדשני. 




אם גם אתן רוצות לאמץ לכם את הלוק הרוקיסטי, קבלו את שלושה השלבים של עדי פרג'י מנהלת הדרכה של לוריאל פריז:
שלב 1 - ציפוי הריסים - החזיקי את המסקרה במאוזן וסרקי כרגיל את הריסים, מהבסיס ועד הקצוות. מברשת הסיליקון תפריד כל ריס וריס ותהפוך אותם לשחורים ומודגשים במיוחד.
שלב 2 - עיצוב הריסים בסגנון רוקיסטי - הברישי את הריסים בפעם השנייה, בתנועות סיבוביות מהבסיס ועד הקצוות. הרווחים שבמברשת יאגדו את מניפת הריסים לקבוצות עדינות ומסוגננות.
שלב 3- למתקדמים-  רוקיסטי באקסטרים. - אם ברצונך לעצב את הריסים למראה ספייקים אמיתיים, לאחר שלב 2 השתמשו בקצות האצבעות (או בפינצטה, לתוצאה מדויקת יותר) והצמידו קבוצה אחר קבוצה של ריסים יחדיו. אף אחד לא יישאר אדיש ללוק!





את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר לצרכן ובפרפומריות.
MISS PUNKY במחיר השקה מיוחד: 50 ₪ בלבד! בחודש יוני 2016 (במקום 100 ₪).
לרכישה ישירה הכנסו לכאן - 45 שקלים או כאן - 50 שקלים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה