יום שלישי, 19 ביולי 2016

הכרתי פטנט חדש לנקיון הבית


יש תמונות שניצרבות לנו בזכרון הילדות שלנו גם מבלי שנוכל לשנות אותן שנים רבות. יום חמישי בשבוע היה היום הקבוע שבו אמא היתה "הופכת את כל הבית" מנקה את החדרים והסלון. מבצע הניקיון השבועי הזה טרף  לחלוטין את סדר היום השגרתי שלנו ודרש מכולנו אבא וחמישה ילדים, להתהלך "על טיפות" תרתי משמע, מבלי שנדרוך על הרטוב, נזיז את מגדלי הכסאות, השולחנות ודומיהם שאמא הרכיבה לפסל אפסטרקט שאמור להתפרק לבית נקי ומסודר אחרי שהרצפה תתיבש... 

אצלי בבית זה כבר מתנהל אחרת וגם כאשר אני שטפת רצפה כל התהליך קצר יותר ואינו פוגע לנו בשגרת היום המשפחתית. 

השבוע פגשתי לראשונה את i-mop
המכונה שמנקה ומקרצפת את כל סוגי הרצפות כולל פרקט, חוסכת זמן וחומרי ניקוי. מתוך החויה שלי, אני מכירה אותן את מכונות הניקיון הגדולות הנעות בקניונים, בחנויות המרכול הגדולות ומפריעות לי בזמן שאני בוחרת ירקות דברי חלב ודומיהם.

מכונות הניקיון התעשיתיות שראיתי עד היום הן גדולות, מסורבלות ומותירות אחריהן פינות לא עשיויות לסטנדרטים שאני מורגלת בהם,  "איי לכלוך" של  צבע שחור שלא נאסף עד תום לנוכח מגבלת המכונה.
אלא שאין דרך אחרת לנקות את מרחבי הציבור האלו. 









ה- i-mop היא מכונת ניקוי מהפכנית הרשומה כפטנט עולמי. למכונה החדשה לא קיימת בשוק מקבילה מבחינת הקונספט, הביצועים והעיצוב. ברגעים שהתנסתי וניקיתי במו ידי, יכולתי לשלוט בה בצורה פשוטה ומהירה. המכונה מופעלת באופן אישי וידני. והפגינה רמת איכות בסטנדרטים מקצועיים גבוהים.



מתוך הראיה שלי ה- i-mop ראויה להחליף את מכונות הניקיון התעשייתיות, הכבדות הקיימות כיום במוסדות בישראל, ובה בעת יש בה את האופציה המקבילה לחדירה לסקטור הפרטי, מה שיכול להביא את השינוי בתחום הניקיון ושטיפת הרצפות בישראל בטווח של זמן. יש לך בית גדול? זה הפתרון המושלם עבורכם!







עוד אומר מכונת ה  i-mop היא התשובה לניקיון  בתי חולים, בתי ספר, מסעדות, חנויות, מרכולים, משרדי ומרחבי ציבור בהם תנועת האנשים ערה בכל שעות היום ויש להקפיד בהם על ניקיון ונראות אסתטית מבלי להפריע נאת מהלך העשייה היומית.        








לפרטים נוספים הצטרפו לדף הפייסבוק או בקרו באתר 




ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה